BMW e36 compact 316i

Hlavně se z toho neposrat a držet plnej

232BBF86-70AD-4A13-B5A6-E76F5BC8227A - MorePíčoUhni

1. Pořízení vozu

  Co mě vedlo ke koupi nejošklivějšího provedení kastle E36 a ještě s tím nejslabším motorem? Zajímavá otázka ,na kterou sám nedokážu odpovědět Začalo to tím že jsem měl Compacta půjčeného od kamaráda, protože v tu dobu moje E39 byla nepojízdná.A tak nějak časem jsme si na sebe zvykali až to přišlo do bodu kdy jsem zkusil začít tlačit na pilu a postupně jsem zjišťoval že to auto je hodné, čitelné, poslouchá.A tak jsem si prostě řekl že to auto musím mít doma

64880B84-C593-419D-A8D5-BF949B64F0D1 - MorePíčoUhni

2. Rady před koupí

  Jediné co by mě tak snad napadlo tak zkontrolovat zvedací body a misky horního uložení zadních tlumičů.Věřte mi ,já to neudělal a doplatil jsem 😂

3. Technické specifikace a úpravy

  • 316i  – 1.6 75kw
  • MTS výškově stavitelný podvozek
  • Štelovatelné horní uložení předních tlumičů
  • Horní rozpěra tlumičů předek/zadek

4. Recenze - zkušenosti, popis úprav a přidaná hodnota

  Auto jsem na podvozku a štelovatelným horním uložením vpředu už koupil.Tím pádem o starost méně.Za mě dělán akorát základní servis.

  První věc co se začalo řešit tak bylo znatelné kroucení kastle, které jsme vyřešili rozpěrami tlumičů.Poté se šlo na upgrade brzd zvolil jsem kombinaci Zimmerman vrtaných kotoučů+ATE Ceramics destiček a nemůžu si to vynachválit(Až na to že pokud jste jako já a jezdíte pilu na okreskách pomalu každý druhy den ,tak ty destičky vydrží v průměru tak měsíc a půl než je ty kotouče sežerou za živa)

  Co se týče jízdních vlastností. Jak už jsem psal výše tak auto se chová příjemně, hodněě a dokáže odpustit hodně chyb.

  Jízda na limitu auta. Jakmile člověk tlačí auto do limitů a místy přes limit tak se z hodného a příjemného auta stává mrška, které člověk musí dát najevo že on je řidič. Auto se stává nedotáčivé, člověk si musí hodně hlídat práci s váhou auta díky krátkému rozvoru, pak se mu z nedotáčivosti může rázem stát že letí zadkem auta napřed.Ale jakmile člověk auto dostane pod ruku stává ze z něj motokára, která jak už někteří poznali je schopná stíhat i 2x silnější auta.

  Hlavní slabá stránka je motor ,přijde okreska do kopce nebo delší táhlé zatáčky a začne se projevovat absence výkonu.Auto se spíše hodí na downhill kde zase naopak exceluje.

5. Galerie